mandag 14. februar 2011

Navneforvirring - en løsning.

Det tok litt tid, men jeg har endelig funnet ut av hva jeg ønsker å gjøre bloggmessig med Frøken Cava og Cava and Cupcakes. Det måtte nesten bli to blogger.

Så fra nå av blir Frøken Cava, min egen private blogg (i den forstand at en blogg er privat), så blir Cava and Cupcakes kun relatert til Cava and Cupcakes og det som omhandler det.

Så ny blogg adresse på Frøken Cava vil bli: http://frkcava.blogspot.com/
Mens Cava and Cupcakes får beholde sin: http://cavaandcupcakes.blogspot.com

Det har skapt litt mye forvirring om hva som er hva og ikke minst hvem - så det var nå påtide å endre på dette :)
Det er ikke alle som vil lese om sko og fjas som vil lese om cupcakes og det er ikke alle som vil lese om cupcakes som vil lese om sko og fjas...

Jeg håper min "gamle" følgere på Cava and Cupcakes også vil følge Frøken Cava på ny blogg og at dere fortsetter å følge Cava and Cupcakes.


Gotta love it ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar