torsdag 10. februar 2011

Navneforvirring - what to do?

Å ha 2 kontoer på Twitter en som Frk_Cava og en som Cava and Cupcakes. Frk_Cava det er meg privat. Meg, Anne-Marie. På godt og vondt. Jeg twitrer privat, noe jobb, mye fjas og noe for Cava and Cupcakes, men som privat person. Jeg blogger på Cava and Cupcakes, her snakker jeg om meg og mitt liv og mye om cava and cupcakes. På Cava and Cupcakes profilen så twitrer jeg vare om Cava and Cupcakes, og nettsiden Cava and Cupcakes er en stillestående web side - kun til informasjon slik at dere vet hvem dere kan kontakte for å arrangere Cava and Cupcakes.

Er det rart man blir forvirret?! Her blandes kortene, og jeg lurer nå på om de blir blandet litt for mye...

Så det jeg vurderer er å overføre denne bloggen over på Frøken Cava - altså bytte navn. Og så bruke denne bloggen til "kun" Cava and Cupcakes, ting som skjer, eventer, ting verdt å få med seg...

Det eneste jeg er "litt" redd for er at det nå blir for mye... 2 blogger, 2 twitter kontoer, 2 facebook kontoer. Eller kanskje det blir lettere slik? Slik at man kan skille meg som privatperson (vel, mitt alter ego) og så ha Cava and Cupcakes som faktisk er en bedrift for seg...

Hm. Dette må jeg tenke litt mer på.

Hva synes dere? ALLE tips og råd blir mottatt med takk :)

Gotta love it ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar