mandag 16. mai 2011

Vinn et valgfritt cupcakesmykke fra Jewels and Dreams.

Du kan vinne et valgfritt cupcakesmykke fra Jewels and Dreams. Utvalget finner du her. (Verdi 145kr)


For å vinne vil jeg ha ditt beste festtips. Om det er forslag til musikk, hva du kan servere, party games, party favours eller annet som er morsomt til en sammenkomst :) Legg igjen ditt svar i kommentarfeltet!

I tillegg hadde jeg osgå blitt glad hvis du:

-Liker Cava and Cupcakes på Facebook, -og invitere dine venner til å like siden.
-Følger bloggen Cava and Cupcakes med Google Kontaktnettverk (trykk følg på knappen til høyre i bloggen.
-Følger Cava and Cupcakes på Twitter.
-Tipser dine venner om konkurransen.

Så da er det bare å ønske lykke til! Vinneren trekkes mandag om en uke!

Ps. Du har en sjanse til å vinne et lekkert cupcakesmykke til. Ta en titt på Frøken Cava bloggen, der finner du også en konkurranse :)

Gotta love it ♥

4 kommentarer:

  1. Jeg opplever alltid stor suksess på fest når jeg bruker sjokoladefontenen min! Det blir stor stas når det er mange jenter. Alle elsker å duppe frukt og små vannbakels i flytende sjokolade som man kan grise litt med :) Så om du ikke har tilgang på en sjokoladefontene kan du selvsagt varme opp sjokolade som du har i en stor skål,gjerne over et t-lys så det kan holde seg varmt. Ha ass frukt, marshmellows etc. som kan duppes, og lange trepinner til å tre på. Blir kveldens hit garantert!
    Hilsen siljeb_strand@hotmail.com

    SvarSlett
  2. Et tips er å lage små navnelapper til gjestene sine som de har på seg. Skriv en faktaopplysning om gjesten ved siden av navnet, på den måten får alle garantert noe å snakke om :)

    SvarSlett
  3. Hei!

    Jeg har et tips som får festen til et høyere nivå;) Ta et tema, mange er redde for temafester siden det ofte blir litt "mye" med kostymer og diverse, men ta en farge for det er enkelt og greit:

    Jeg hjalp en venninne å arrangere hennes 30års fest og vi hadde Pink Party (hvilken jente liker ikke rosa?!!) Vi valgte ut en classy; en dyp bringebærrosa farge:
    Husk helhet (dette var vårt mantra!)

    Innbydelsen; sort papp brettet slik at du åpner den i midten foran (2 "dører") og inni var selve invitasjonen elegant på bringebærfarget papir. masse skjønne, morsomme bilder av venninna mi på innsiden av dørene. Utenpå et silkebånd - skikkelig rålekker ble innbydelsen.
    (putt gjerne litt konfetti i konvolutten;)

    Be gjestene Gjerne ha på noe rosa, gjerne i samme farge som innbydelsen, men så lenge det er rosa så er det fint

    Pynt; Vi pyntet med bringebærfargede bånd på festbelysning (ta juletrelysene om du bare har det! Finn ballonger (ikke for mange!) der du fester belysningen så har du ikke ledninger overalt!

    Bord; vi hadde buffet; fargen gikk igjen på servietter og plastbegere. Brukte vanlige vin/champagneglass og selvsagt serverte vi Cosmopolitan og Champagne - ha gjerne i bringebær!!

    Cupcakes; hvite, rosa og bringebærfarget pynt!

    ha sanger klare på spotify el. Ha innimellom sanger hvor pink er nevnt, sanger av pink, åpningssang f.ekls Pink av aerosmith.

    For at ikke alt skal bli rosa - (kan bli for mye!) Så kjør i duse farger, vi hadde kremhvitt. MEN vi hadde vinkjølere av gull, gullfargede cupcake former og lysestaker for å få det skikkelig lekkert!

    For å si det sånn, kvelden var en suksess, alle kom med rosa humør, lippgloss og rosa bobler og det ble en fantastisk aften for vertinnen, men og gjestene:)

    Og et siste tips; når ikke alle kjenner alle, la vertinnen si en setning eller to om alle gjestene sine, så blir de presentert med både navn og noen interesser og kanskje hvordan de ble kjent(?) - så er isen brutt også!

    SvarSlett
  4. Heisann,

    ha en haug med parykker liggende rundt som gjestene kan bruke :) Alltid like stas... gir masse latter og mange festlige bilder!

    - mona

    SvarSlett