tirsdag 31. mai 2011

Cupcakes fra Møllerens.

I går fikk jeg to store pakker pakker fra Møllerens, disse har jeg gleder meg til!


Jeg skal teste Møllerens sine cupcakesprodukter, så jeg har fått tilsendt de 3 forskjellige de har.
♥ Cafémuffins
♥ Butterscotch Cupcakes
♥ Red Velvet Cupcakes
Jeg kommer til å teste hvor lett det er å lage, hvor gode de er på smak både på deig og glasur, og til slutt hvor lett de er å få pene til servering.

Den andre pakken jeg fikk er en kjempefin koffert fyllt med bakevarer, forkle og en slikkepot. Den skal jeg nok ikke beholde seg, så den skal nok noen andre få gleden av! Følg med ;)

Gleder meg til å ta fatt på bakingen!

Gotta love it ♥

6 kommentarer:

  1. Så spennende da.. :) Gleder meg til å se og håre om resultatet :D :D

    SvarSlett
  2. Lykke til, har prøvd den Red Velvet med en venninne og vi synes ikke den smakte noen verdens ting, og fikk veldig lite røre, og fargene ble veldig blasse.. så fallt ikke i smak hos oss desverre:s

    SvarSlett
  3. Det var veldig synd. Får håpe at det var et engangstilfelle og at dere bare var litt uheldige da! :)

    SvarSlett
  4. Nam, nam - de ser kjempegode ut!

    SvarSlett
  5. Det blir morsomt å bake de - skal få bakt en av de denne uken :)

    SvarSlett