tirsdag 1. november 2011

-og vinnerne er.

1 premie:
En "Møllerensboks" med masse godsaker.

Vinneren er Frk Muffin og kommentaren ble lagt inn 31 oktober klokken 16:29.
Frk Muffin sa...
Hei Hei!
Jeg har laget et rosa sløyfe innlegg på bloggen min i tilegg til direkte link/banner på siden min.
Jeg har bakt muffins med Rosa Sløyfe på, kjøpt Rosa Sløyfe produkter og satt inn penger på kontonummeret til Rosa Sløyfe i regi av Kreft foreningen.

Klem fra Frk Muffin

2 premie:
En boks med Red Velvet Cupcakes, en boks med Butterscotch Cupcakes og Rosa Sløyfe Cupcakesformer.

Vinneren er Tindrande Auge og kommentaren ble lagt inn 5 oktober klokken 15:17.
Tindrande Auge sa...
Jeg har kjøpt en fin sløyfe som jeg bærer med meg i hele oktober ;) og så har jeg lagt ut link på bloggen min for å hjelpe folk å huske på aksjonen ;) ha en fin dag videre. Hlisen nina

3 og 4 premie:
En boks med Red Velvet Cupcakes eller Butterscotch Cupcakes.


Vinnerne er Helene, kommentaren ble lagt inn 14 oktober klokken 11:45 og Anonym, kommentaren ble lagt inn 30 oktober klokken 20:06.
Helene sa...

Jeg har kjøpt inn både sløyfe, pin og refleks i forbindelse med Rosa Sløyfe. Min mormor døde av brystkreft noen år før jeg ble født, men jeg fikk ikke vite at det var brystkreft hun døde av før i år. Så for å hedre henne går jeg med enten sløyfe eller pin i oktober og kommer til å bruke refleksen på min favorittjakke.
Flott at så mange bedrifter, organisasjoner og enkeltpersoner støtter Rosa Sløyfe og at det har så mye fokus i samfunnet vårt.

- Helene
Anonym sa...
For en fantastisk konkurranse! Jeg har gitt ved å sende SMS til 2277 og så har jeg kjøpt en rosa sløyfe i perler til å ha på jakken; http://nettbutikk.kreftforeningen.no/epages/kreftforeningen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Kreftforeningen/Products/1022
Håper jeg vinner! Hilsen, Janne.

Gratulerer så mye til alle 4. Send fullt navn og adresse på mail: cavaandcupcakes (@) gmail.com.

En stor takk til Møllerens for fantastiske gaver!

Gotta love it ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar