lørdag 28. januar 2012

Årets første give away!

Hva med en spennende boks fylt med godsaker fra Møllerens?

Jeg har 2 give aways til 2 heldige lesere.

1 give away:
En "Møllerensboks" med masse godsaker.

2 give away:
En boks med Red Velvet Cupcakes, en boks med Butterscotch Cupcakes og Rosa Sløyfe Cupcakesformer.

Det eneste du trenger å gjøre er å legge igjen en liten hilsen her på bloggen :) To vinnere blir trukket via random.org den 10 februar.

I tillegg hadde jeg også blitt glad hvis du:

-Liker Cava and Cupcakes på Facebook, -og invitere dine venner til å like siden.
-Følger bloggen Cava and Cupcakes med Google Kontaktnettverk (trykk følg på knappen til høyre i bloggen.
-Følger Cava and Cupcakes på Twitter.
-Tipser dine venner om konkurransen.


Gotta love it ♥

105 kommentarer:

  1. Jeg følger såklart på FB! Lider av OCD (Obsessive Cupcake Disorder ;-) ) Og har reist rundt i verden for å smake på cupcakes. Hjemmet mitt er fylt av cupcake-temating og jeg vurderer starte Cupcakeblogg <3
    Håper på å få smakt deres en dag! :)

    Hilsen fra Benedicte Frost

    SvarSlett
  2. her var det mye fint :) kunne godt tenkt meg dette!

    SvarSlett
  3. så koselig give away, premien passer perfekt til vårt nye cupcaces jern :)
    -jeg Liker Cava and Cupcakes på Facebook, -og invitere mine venner til å like siden.
    -Følger bloggen Cava and Cupcakes med Google
    -har desverre ikke twitter
    -men jeg tipser venner om konkurransen på bloggen min :)
    klem fra Tone

    SvarSlett
  4. Følger dere på twitter :)

    SvarSlett
  5. Slenger meg med her, vil gjerne vinne gode cupcakes :)

    SvarSlett
  6. Håper random.org tenker på at jeg har bursta den 10'ende da..

    SvarSlett
  7. Henger meg på og deler på Facebook ;)

    SvarSlett
  8. Følger overalt, tror jeg?!! Siden jeg elsker både cava og cupcakes :) Vil gjerne vinne gave. Følger det med et glass cava også? ;)

    SvarSlett
  9. For en flott giveaway!!
    Deler på facebook, og følger bloggen!!
    krysser fingrene nå, for cupcakes er noe som slår ann her i huset!!

    SvarSlett
  10. ^Åh, jeg er med :D

    SvarSlett
  11. Skal vi se her nå :D
    Delt på face, følger på nettverket, har deg på min høyre side på min blogg, slik at jeg ser alle oppdateringer fra deg, delt på google+ og følger på blogglisten :D
    Stålende gave som jeg gjerne blir med i trekningen av :D
    Ha en strålende søndag :D

    SvarSlett
  12. vil gjerne vinne dette jeg altså :) Mvh Ragnhild Hals Amsrud

    SvarSlett
  13. For min bakegale sønn hadde dette passet perfekt.
    Har blitt følger her og på FB og delt give awayen med alle mine venner.

    Krysser fingrene
    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  14. Svar
    1. Følger med på FB,deler gjerne siden deres, har dere på blogglisten på egen blogg..men har ikke twitter.
      Er selvsagt med i konkurransen;-))

      Slett
  15. Jeg er gjerne med! Elsker å bake og kan godt tenke meg denne fantastiske pakken!

    Følger, liker og deler ♥

    Ha en herlig uke!

    Klem

    SvarSlett
  16. Ikke bare følger med beundrer også he eh
    Jeg er gjerne med

    Hilsen
    Nina
    nina@phototrim.com

    SvarSlett
  17. Er med! :)

    ekstraposteh@yahoo.no

    SvarSlett
  18. jeg er med:)
    snubis@hotmail.com

    SvarSlett
  19. Hei

    Jeg vil gjerne være med på konkurransen:)
    Grethe

    gerdgreid@yahoo.no

    SvarSlett
  20. Follow your heart and your dreams will come true!

    SvarSlett
  21. nam;) deltar :))
    jannebabzen@hotmail.com

    SvarSlett
  22. Ja, dette må jeg være med på:)

    Spirulin@hotmail.no

    SvarSlett
  23. For hen flott gave! Dette vil jeg være med på!

    Hilsen
    runesvihus@gmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg vil veldig gjerne delta! Herlig konkurranse, premiene hadde fått et godt hjem hos meg! :-)

    Jeg er også følger, og har likt facebook siden! :-)
    Og seffølgelig tipset mine venner :D

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  25. ååh, flott giveaway du har! =) har så lyst på, lage muffins til bursdagen til lille jenta mi snart :)

    MvH
    charlotte kolnes
    charlotte_kolnes@hotmail.com

    SvarSlett
  26. Hei!
    Jeg blir med.
    Ha en fin dag videre
    Klem :D

    SvarSlett
  27. Så flott give away:)
    Jeg vil gjerne være med

    mvh
    kjersti
    odkn2@online.no

    SvarSlett
  28. Bra konkurranse! Elsker cup-cakes<3

    SvarSlett
  29. Liker dere på Facebook og blir gjerne med i konkurransen. Fin side!

    Daniel D.
    eskhyo krøllalfa gmail.com

    SvarSlett
  30. Naaaaaaam, åhh så glad jeg hadde blitt hvis jge kom hjem imøte med de der i posten, digg :) Cupcakes er noe av det beste jeg vet, og det er dessverre så dyrt, så det er skjeldent jeg får det :/ Jeg er jo bare 13 år og mamma og pappa har annet å bruke penger på så :/ jaja, jeg kan jo håpe :)
    Lykke til alle sammen, you all worth it :)

    SvarSlett
  31. •••♦••• Takk for en koselig blogg •••♦•••

    ► MMmmmm,for en premie! =)) ***vann i munnen***
    ► denne sjansen kan jeg ikke la gå fra meg =)

    ------> jeg er følger, både av bloggen og på facebook
    ► har tipset alle mine 276 facebook venner via privat melding

    Ha en fin kveld!

    Hilsen Kirsti (trondhf@hotmail.com)

    SvarSlett
  32. Jeg vil gjerne være med i trekningen! Liker på face :) Hilsen Camilla, toyotacrown@hotmail.com

    SvarSlett
  33. Så deilig premie, må bare prøve lykken!
    Ha en fin kveld :)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  34. Jeg vil være med i trekningen :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  35. For et artig konsept du har startet. Twittercavalunsjen hørtes litt morsomt ut, kanskje det blir et fenomen? Lykke til i hvert fall, det blir nok en artig lunsj =)

    Hilsen
    celatrem att gmail dotcom

    SvarSlett
  36. Dette må man jo bli med på:)Liker på face.

    Marianne H.

    SvarSlett
  37. Så spennende give away! Passer ypperlig ettersom jeg skal ha bursdagsselskap for datteren min snart, så håper på vinnerlykke :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  38. Like dere på facebook har jeg allerede gjort lenge. Dere er så inspirerende! Og jeg får alltid lyst til å bake når jeg er innom her. Klart jeg ønsker å være med i trekningen, hadde vært midt i blinken for meg. :) Håper dere har en fin uke. Vennlig hilsen Pia!

    SvarSlett
  39. Herlig - jeg er med!

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  40. Ooh! Herlig start på bakeperiode!

    SvarSlett
  41. Jeg er med :)

    Ina A.P.

    SvarSlett
  42. Jeg er med og liker og deler så klart på fb.

    lisbeth_nyborg(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  43. Mmm...muffins... :)

    SvarSlett
  44. Jeg blir med :)

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  45. Mmm, jeg blir definitivt med! isshta@hotmail.com
    Elsker cupcakes! ^^

    SvarSlett
  46. Hei alle sammen! Jeg blir også med på dette. Er nybegynner og liker baking veldig godt. Barnebarnet mitt er også med når jeg baker. Hun har sitt eget bakeutstyr som hun fikk til fødselsdagen sin 26 januar. Veldig stolt når hun får være med å bake. Skal helst klare alt selv. Er det noen som har efaring med oppbevaring av kaker uten at de blir tørre. Skal frosting ligge i kjøleskapet. Astrid

    SvarSlett
  47. Jeg er med!! :)

    SvarSlett
  48. Oioi, fine premier! Jeg er med :)

    SvarSlett
  49. ═══ ೋღ❤ღೋ ═══

    Jeg har fulgt dere på facebook & her
    på Bloggen i en lang lang stund.
    Jeg finner alltid noe nye tips og råd.
    Kjempe fine premier i giveAway'en .
    Jeg krysser fingrene og håper på lykke.
    Ønsker en kjempe fin Torsdags kveld videre.
    Stor Hilsen fra meg
    Monica Karin
    ═══ ೋღ❤ღೋ ═══

    SvarSlett
  50. Bra premie, jeg elsker cupcakes!
    - Helle (helle.marie@gmail.com)

    SvarSlett
  51. Oi, her var det mye deilig. Kunne godt tenke meg alt her, jeg :)

    SvarSlett
  52. Jeg vil veldig gjerne være med:)
    Lagt meg til som følger på facebook også:)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  53. Jeg er med :D likt og delt på facebook+ linket til konkurransen på facebook :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  54. Så gøy! Hadde overrasket småfolket å få bake cupkakes med fine farger.
    Elsker å bake!
    Supert tiltak. Skal LIKE på face og dele.

    christinaboyhan71@gmail.com

    SvarSlett
  55. Jeg liker, liker, liker :)

    Janne jannegk(at)gmail.com

    SvarSlett
  56. krysser fingrene for at jeg vinner :)

    SvarSlett
  57. Jeg er gjerne med... følger deg allerede. Flott blogg!

    SvarSlett
  58. Ohh, som en svært fersk baker (har nettopp fått en Kitchenaid i hus - ennå ikke pakket opp...) vil jeg gjerne være med.

    SvarSlett
  59. Deltar veldig gjerne i trekningen :)

    Bente S.
    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  60. Heisan!
    Følger både på Facebook og Twitter...
    Mye god inspirasjon :)

    SvarSlett
  61. Klart jeg vil være med :)
    Følger bloggen både her og på Facebook :)

    SvarSlett
  62. God dag :)
    Vil veldig gjerne bli med,følger bloggen her å på fb :)
    Fantastisk å se på å mye å lære :D
    Kjempe flott blogg :p
    Krysser fingrene for at jeg vinner :D:D
    Jeg å guttungen har nettopp bakt kanelsnurrer med sjokolade som vi skal kose oss med nå :)
    Ha en fortsatt fin kveld!
    Hilsen Hilde Bærheim
    Mail: hilde170@hotmail.com

    SvarSlett
  63. Vil selfølgelig være med! Følger dere på Facebook! og her da selfølgelig! men ikke Twitter desverre,for det har jeg ikke :/ men men.
    Vil gjerne vinne og håper jeg gjør det!! elsker Cupcakes! både å bake dem og å spise dem! <3

    SvarSlett
  64. Hei! Jeg vil gjerne være med :)

    SvarSlett
  65. Jeg vil gjerne være med på give awayen! :D

    SvarSlett
  66. Oi, dette ønsker jeg meg :)

    SvarSlett
  67. Hei :)

    Har lenge hatt lyst å prøve ut Red Velvet Cupcakes, de ser himmelsk GODE ut, men har ikke kommet så langt enda ;)

    Jeg vil klart være med. Er følger på FB og blogg og tipser så klart videre til venner om konkurransen ♥

    Mvh
    Peggy Hjelmås (peggyhjelmaas@hotmail.com)

    SvarSlett
  68. Hei:)
    Jeg ønsker å være med i trekning av give aways <3
    I <3 baking cupcakes.

    Følger på fb og tipser gjerne venner:))

    Mvh Monica Atterås

    SvarSlett
  69. Jeg er med :-)

    Mvh Bente blm

    benmaas(at)hotmail.no

    SvarSlett
  70. vil gjerne være med på denne:-) marianne s , ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  71. heihei :) først må jeg si at jeg elsker bloggen din, vil nok si at jeg er din største fan, og jeg har veldig lyst og vinne :)

    SvarSlett
  72. Jeg er med:-) Liker cava på FB å har gjort det en stund.
    Laget møllerens cupcakes til en babyshower for venninden min, å de er utrolig gode! :-)
    Krysser fingrer.
    Susanne
    Snacksize_88@hotmail.com

    SvarSlett
  73. Hei!

    Så koselig premie :)
    Er gjerne med.

    Hilsen Silje, simy(ætt)live.no

    SvarSlett
  74. Hei!
    Jeg ønsker å bli med! :-D

    SvarSlett
  75. Hei

    Jeg vil gjerne være med :)

    Mvh
    Hege

    hege_boe@hotmail.com

    SvarSlett
  76. Jag vill gärna vara med å tävla.Gillar din sida och den inspiration man får!!
    Klem Erica Hermansson
    erica.g.h@hotmail.com

    SvarSlett
  77. Cupkakes:)Det er så kult å lage,det er jo uendelig med muligheter til å pynte dem! Å så gode som de er da:)
    Mvh Rainbow
    (cherrycoke@hotmail.no)

    SvarSlett
  78. Åh, nå fikk jeg lyst på cupcakes! :)

    tina.sves@gmail.com

    SvarSlett
  79. er maaasse me d♥ ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  80. Jeg er gjerne med:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  81. For en flott give away! :D Herlige premier. Jeg har delt give awayen din her: http://tonelykke.blogg.no/1328729320_vinn_flott_bakepakke_.html
    Ønsker deg en fin kveld! Tone

    SvarSlett
  82. Jeg blir med, elsker å bake

    SvarSlett
  83. Ooo, nå fikk jeg lyst til å lage cupcakes! Haha, jeg er med :-)

    Juliane_malthe@hotmail.com

    SvarSlett
  84. Jeg har likt på facebook og er med ! :))
    Flott give away forresten!
    nina.andrea@live.no

    SvarSlett
  85. Jeg vil veldig gjerne delta! Elsker å lage mat og bake! Så dette hadde vært helt perfekt.

    Jeg er følger av bloggen din, + liker siden på face, og har tipset venner der :D

    Krysser fingrene!

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  86. Hei! Hei!

    Var allerede medlem inne på Facebooksiden!
    Har delt med over 700 venner, og deler denne linken også.

    Mvh. Guri Marie K.

    guri_marie.kristoffersen@getmail.no

    SvarSlett
  87. Jeg er med :)
    hildedrange@live.com

    SvarSlett
  88. Lagde Red Velvet cupcakene fra Møllerens på søndag, og de ble veldig fine! Fin give-away :)

    SvarSlett
  89. Kjempefin konkurranse! Elsker bare å bake! :D
    Så da blir jeg med ^^ Ha en fin dag! ^^

    -Tiinh.blogg.no

    SvarSlett
  90. Sigrid Sjåvik - sigriddetemeg_97@hotmail.com9. februar 2012 kl. 15:09

    Åh, selvfølgelig er jeg med! Baker nesten hver helg, da kan jeg ikke la denne muligheten gå forbi ;)

    SvarSlett
  91. Hei!

    Søt blogg det her :) Elsker give-awayer med så søte premier :)

    maria.saether@hotmail.com

    SvarSlett
  92. Så kjekk blogg :D Første gang her inne, men ikke siste gang!

    riola@live.no

    SvarSlett
  93. Deltar :)
    Håper jeg vinner, DIGGER cupcakes <3

    SvarSlett
  94. Deltar gjerne :D

    Jorunn - jmo92(at)live.no

    SvarSlett
  95. Tusen takk for en flott giveaway!
    Herlige premier!

    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett