mandag 28. mars 2011

Vinner av Cupcake kit.

Og vinneren er........

..........................Anniken!

Hennes tips:
Jeg har jo gjort dette noen ganger, og har faktisk kommet frem med et par tips som har gjort dem bedre:
1. ikke fyll formene mer enn 1/2 fulle, maks 2/3. Dette har jeg brent meg på så mange ganger.

2. Jeg har funnet ut at konsistensen på cupcakes blir bedre hvis man ikke "overblander" røra. Dvs ikke visp og rør i lang tid, men akkurat slik at det blandes. Gjør dem et hakk bedre, syns jeg!

3. Lag dem av favorittkake-oppskriften din!

4. Jo bedre utstyr du har - jo mer får du til å lage av frostingen.

5. (Det beste tipset) Spis så mange du klarer!! Hele tiden. Nammmmm.

Anniken; send meg navn og adresse på: cavaandcupcakes@gmail.com


Til alle dere andre; takk for alle tips!! -og følg med videre. Flere konkurranser kommer :)

Gotta love it ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar