torsdag 27. januar 2011

Chopcakes.

Bilde http://chopcakes.blogg.no/


Chopcakes er det Tone som står bak. Mange har sikkert sett Tone på God Morgen Norge eller i siste utgave av KK. Tone lager fantastiske cupcakes og i sin blogg blogger hun litt om cupcakes, mat og ellers ting som opptar henne. Ta en titt på Chopcakes bloggen her.

Dette står skrevet om Chopcakes og Tone på nettsiden.

"Tone Oraini aka Chop. Min store lidenskap er mat og jeg er i mitt ess på kjøkkenet. Jeg elsker pastellfarger og stash og med cupcakes får jeg kombinert begge deler. Chopcakes kan fåes i utallige variasjoner, både tema, smak, farge og design. Vi har "sunne" Chopcakes og spesiallagde for de med allergi. Hver Chopcake er unik, håndlaget og made with love. De kan bestilles til fester eller events men også private tilstelninger som bursdag, Valentines Day og lignende.Vi kan også tilby ukentlige leveringer til firamer, feks Fredagskos. Hver Chopcake kommer i egen eske, med vår logo. En Chopcake koster KUN kr 30.Det er da inkl. all pynt og temaformer. Vi har også andre størrelser. Rabatt ved større bestillinger. Vi er fleksible, og åpne for forslag :) Contact: Mobil: 934 16 436 Mail: tone@paperboys.no"


Jeg skal treffe Tone neste uke og snakke cupcakes, noe jeg gleder meg masse til! I mellomtiden skal jeg fortsette å lese bloggen hennes :)

Gotta love it ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar