mandag 12. mars 2012

Kage Mousse fra Dr. Oetker.

I går var det duket for bursdagsfeiring i heimen, og da ble selvsagt også bakt cupcakes. Denne gangen den "vanlige" vaniljecupcakebasen, men istede for å "lage" frosting så bestemte jeg meg for å teste ut Dr.Otker sin Kage Mousse som flere har skrytt så veldig av. Måtte jo da selvsagt teste ut både med vanilje og jorbær. Denne var absolutt lett å lage, 2 dl melk og vips ferdig. Fantastisk konsistens, luftig og fluffig. -og ikke minst veldig god på smak.
Jeg oppbevarte disse kaldt frem til servering (ca et par timer) og 15 minutter i romtemperatur før servering.
Jeg satte de kaldt igjen i går for å ta med på jobb i dag, men da jeg så på de i dag tidlig hadde de blitt blanke og konsistensen hadde blitt litt merkelig. Så disse egner seg best til å spise samme dag, eventuelt kun 1 dag på kjøla!

Gotta love it ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar